MODALITATI DE COMANDA

Aveţi 3 posibilităţi să cumpăraţi produse de pe magazinul www.rfidshop.ro:

1) Comandă online - non stop

Selectaţi produsul dorit şi apăsaţi butonul "Adăugă în coş". Va apărea conţinutul coşului dumneavoastră, în acest moment vă puteţi întoarce la cumpărături pentru a adăuga şi alte produse în coş, sau puteţi trimite comanda apăsând butonul "Mergi la casă". În acest moment puteţi finaliza comanda ca şi utilizator neînregistrat sau vă puteti crea un cont. În oricare dintre cazuri trebuie să completaţi formularele cu datele de facturare şi adresa de livrare.

Completaţi corect câmpurile obligatorii, legate de adresa de livrare, datele de facturare, alegeţi metoda de plată şi metoda de livrare, apoi apăsaţi butonul "Plasează comanda". Ulterior veţi primi automat un email de confirmare care conţine toate detalile comenzii dumenavostră.

Pentru produsele din categoria CARDURI ȘI TAGURI, recomandăm clientilor să achiziționeze câteva bucăţi de test din produsul care intentionează să-l cumpere, dacă nu cunosc tehnologia RFID pe care doresc să o comande.

Valoarea minimă pentru a plasa comanda online este 10 Euro(50 lei) fără TVA.

2) Comandă telefonică - de luni pana vineri intre 09:00 - 17:00

Ne puteţi suna la unul din numerele de telefon de mai jos, pentru a înregistra o comandă. Programul este de la 09:00 pană la 17:00 de Luni pană Vineri:

             0269 232306 sau 0770 940022

3) Comandă prin email - non stop

Alegeţi produsul/produsele dorite şi trimite-ţi un email pe adresa office@rfidshop.ro, iar colegii noştri vă vor contacta în cel mai scurt timp posibil.

 

MODALITATI DE PLATA

Plata produselor achiziţionate din magazinul virtual www.rfidshop.ro se poate face astfel:

1) Plata ramburs cu numerar în cont colector

Plata cu numerar se face în lei, integral la primirea coletului către curierul care efectuează livrarea. Curierul este obligat să vă elibereze chitanţa pentru suma incasată.

2) Plata online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal în condiţii de siguranţă deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Pentru plata cu cardul nu este perceput nici un comision suplimentar.  Sistemul de plată este securizat la cele mai înalte standarde, inclusiv 3D Secure. Procesarea datelor de pe card se face exclusiv de către procesatorul de plăţi EuPlatesc prin intermediul platformei www.euplatesc.ro. Rollsoft SRL nu solicită şi nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

3) Plata prin ordin de plata (OP)

Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforma emise de firma noastră si în urma confirmării telefonice a comenzii. Vă rugăm verificaţi telefonic disponibilitatea produsului înainte de efectuarea tranzacţiei in cazul in care alegeti aceasta metoda de plată. 

Plată se face către SC ROLLSOFT SRL, Cod unic înregistrare: RO10170525, în contul: RO22INGB0000999904639346, deschis la ING Bank Sibiu. Livrarea mărfii se face imediat după confirmarea plăţii prin email la adresa office@rfidshop.ro.

Urmariti-ne pe Facebook