Doborarea zidurilor într-o lume corporativă folosind controlul accesului

Astăzi, din ce în ce mai multe companii renunță la configurarea tradițională de design a cabinelor și a birourilor închise pentru un plan deschis. Companii precum Facebook și Google își comercializează planurile de deschidere pentru potențialii angajați, susținând că designul permite lucrătorilor să lucreze îndeaproape și să încurajeze o cultură a colaborării.
Aspectele de birou deschis sunt concepute pentru a fi spații de lucru colaborative, primitoare. Aceste spații de lucru deschise, de obicei pentru zece sau mai multe persoane, sunt potrivite pentru activități care necesită o comunicare frecventă sau pentru activități de rutină care necesită o concentrare relativ mică. Aceste planuri de birouri sunt stilul „in” pentru unele corporații mari, în special industria tehnologică. De multe ori, angajații nu au un birou atribuit sau un dulap cu fișiere care poate fi blocat. Combinate cu utilizarea laptopurilor, aspectele de birou deschis subliniază că munca poate fi făcută oriunde. În timp ce aceste aspecte permit flexibilitate, ele creează, de asemenea, unele riscuri atunci când vine vorba de securitate.
Spațiile de birouri deschise au făcut în esență cabinele de birouri redundante în favoarea unui mediu de lucru mai colaborativ și mai captivant. Spațiile de lucru în comun adoptă în mod obișnuit machete de birou în plan deschis pentru productivitate sporită, flexibilitate și oportunități de rețea. Aceste planuri de birou favorizează colaborarea, unde angajaților le este mai ușor să comunice între ei și să împărtășească idei. Împreună cu colaborarea vine și sentimentul de a lucra într-o atmosferă relaxată care maximizează spațiile de lucru sociale, stimulează moralitatea și optimizează fluxul de lucru. În cele din urmă, aspectele de birou deschis oferă mai mult spațiu și libertate angajaților, precum și permit un design de birou mai estetic.
Un lucru este sigur, dacă aveți un plan de etaj deschis, ajută la echilibrul dintre privat și public, iar această schimbare afectează modul în care o companie protejează și protejează personalul, precum și informațiile proprietare și sensibile ale companiei. Acest lucru ridică întrebarea: la ce amenințări de securitate ne expune planul de etaj deschis și cum pot gestiona profesioniștii din domeniul securității această potențială durere de cap a securității datelor?
Dacă un angajat nu are un birou, nu poate să închidă și să încuie ușa atunci când a terminat ziua. Dacă nu au un birou desemnat, este probabil să nu aibă un dulap unde să-și poată închide lucrurile. Susținătorii planului de birou deschis spun că măsurile de securitate vizibile subminează întregul aspect al aspectului. Dar ce ar trebui să facă angajații cu bunurile lor? Nu pot bloca pur și simplu articole precum laptopuri, jachete, poșete și rucsaci. Dacă un hoț intră în birou și arată ca un angajat mediu, ce îi împiedică să ia câteva articole și să rămână nedetectat?
Spațiile de birouri deschise au ridicat, de asemenea, întrebări cu privire la provocările de a proteja personalul în cazul unei situații de agresor activ. În timp ce aceste interioare elegante de birou pot fi plăcute ochiului, experții observă că designul lor face mai dificilă căutarea acoperirii sau blocarea în caz de urgență. Iar provocările nu se opresc la situațiile de agresor activ. În biroul deschis, există mai puțini pereți și uși de birou de închis, ceea ce ar putea împiedica răspunsurile angajaților în caz de urgență.
Măsurile de securitate pentru controlul accesului sunt concepute pentru a proteja clădirile și pentru a proteja echipamentele din interior. Pe scurt, ele țin persoanele nedorite și oferă acces persoanelor autorizate. În timp ce rețeaua și securitatea cibernetică sunt importante, prevenirea încălcărilor și amenințărilor de securitate fizică este esențială pentru păstrarea în siguranță a tehnologiei și a datelor, precum și a personalului sau a vizitatorilor care au acces la clădire. Fără planuri de securitate fizică în vigoare, birourile sau clădirile sunt lăsate deschise pentru activități infracționale și sunt responsabile pentru tipuri de amenințări de securitate fizică, inclusiv furt, vandalism, fraude și chiar accidente. Aceste măsuri sunt de o importanță capitală pentru planurile de birouri deschise, în care potențialul de furturi, încălcări de date și vătămări fizice sau daune sunt în aer liber.
Un sistem eficient de control al accesului pentru orice birou, deschis sau tradițional, începe de la ușa din față. Ușa este blocată? Există personal de pază prezent? Cum pot avea acces personalul autorizat? Odată ajuns în interior, cum sunt urmărite mișcările și locațiile? Acestea sunt întrebări importante și cerințele unui sistem de control al accesului depind de răspunsuri. Multe planuri de birouri deschise nu au un hol tradițional și este posibil să nu aibă o „recepție”, astfel încât asigurarea intrării principale devine deosebit de dificilă. Controlul tradițional al accesului care se bazează pe acreditări fizice (carte de identitate, portofel, chiar și un telefon mobil) poate rezolva întrebarea de la intrarea principală, dar ce zici de o dată în interiorul clădirii. O acreditare fizică puțin pentru a limita accesul dacă nu există alte uși sau partiții prin care să treacă.
Tendința de astăzi este de a include pe o listă de control al accesului un sistem care se bazează pe biometrie atât pentru autentificarea cu mai mulți factori, cât și pentru autentificarea cu un singur factor. Din punct de vedere istoric, controlul accesului folosea cele mai fiabile măsuri biometrice (amprente, scanări oculare) aproape exclusiv. În ultimii cinci ani, precizia extracției imaginii faciale s-a îmbunătățit, iar utilizarea șabloanelor biometrice stabile a ridicat recunoașterea facială dincolo de controlul mulțimii. Recunoașterea feței a atins paritatea cu acuratețea sistemelor tradiționale de autentificare biometrică și îndeplinește acum cerințele aplicațiilor de control al accesului.
Recunoașterea facială este o aplicație software biometrică capabilă să identifice sau să verifice în mod unic o persoană prin compararea și analizarea modelelor pe baza contururilor feței acesteia. Recunoașterea facială este considerată cea mai naturală dintre toate măsurătorile biometrice. Biometria facială este reperul preferat, deoarece tehnologia este ușor de implementat. Interacțiunea cu un sistem de recunoaștere facială este fără contact, fără frecare și extrem de rapidă.
Detectarea și captarea unei fețe este prima sarcină a unui sistem de control al accesului fără contact. Următorul și cel mai important pas este acordarea accesului personalului autorizat. Tehnologia Face-as-a-a-credential integrează camere de supraveghere, algoritmi de recunoaștere facială și puncte de control al accesului într-un sistem de control al accesului puternic și complet fără contact. Tehnologia Face-as-a-Credential oferă nu numai puncte de intrare sigure, ci poate urmări și mișcarea și locațiile angajaților și vizitatorilor din clădire. În plus, multe sisteme de confidențialitate permit înregistrarea utilizatorilor la distanță, unde vizitatorii, contractanții și persoanele care livrează pot solicita acces de pe computerul sau telefonul lor.
În timp ce obiectivul principal al oricărui sistem de control al accesului este protecția oamenilor, protejarea datelor și informațiilor personale de ochii curioși și de hackeri este o secundă apropiată. În multe birouri, biometria este utilizată - prin scanere de iris sau de amprente - pentru a proteja informațiile importante de potențialii hackeri. În acest fel, doar utilizatorii autorizați au acces la informații. În plus, departamentele IT din cadrul acestor facilități lucrează îndeaproape cu liderii de securitate pentru a se asigura că rețelele sunt cât mai sigure posibil pentru a se proteja de atacurile ransomware
Controlul accesului și securitatea fizică pot parcurge un drum lung pentru a proteja informațiile sensibile, dar politicile și procedurile companiei ar trebui să dicteze ce informații pot fi accesate unde și când. Angajații trebuie să fie instruiți în mod eficient atunci când încep angajarea și au sesiuni regulate de reîmprospătare. Comunicarea ar trebui încurajată și respectarea corespunzătoare a regulilor ar trebui recompensată. Cu cât compania este mai mare, cu atât sunt mai mari șansele ca angajații să lucreze alături de diferiți indivizi zilnic. Securitatea fizică și securitatea datelor trebuie să fie complete pentru a atenua posibilele riscuri de securitate ale mediului open office.
Un furnizor care întâmpină provocarea securizării unui birou deschis este Suprema, un furnizor global de soluții de control al accesului care combină algoritmi biometrici renumiți cu inginerie superioară pentru a oferi un portofoliu extins care include sisteme de control al accesului biometric, soluții de autentificare mobilă și module de amprentă digitală încorporate.
Suprema este un inovator în securitatea controlului accesului de proximitate și fără contact și totul începe cu BioStar 2, o platformă de securitate web, deschisă și integrată, care oferă funcționalități complete pentru controlul accesului. Dispunând de un cadru modular, flexibil, platforma oferă un sistem personalizat în funcție de scara sistemului, numărul de utilizatori și structura sistemului care a fost utilizată. Adăugarea Suprema FaceStation F2, un terminal avansat de recunoaștere a feței, oferă un adevărat control al accesului fără contact, cu avantajele suplimentare ale gestionării timpului și a prezenței, oferind o viteză de potrivire de neegalat, precizie și niveluri de securitate.
Link articol: https://www.supremainc.com/en/hub/news-detail.asp?iBOARD_CONT_NO=3481&News_Type=Articles
In Same Category
- Suprema Clue - Platformă deschisă de integrare în cloud
- ROLLSOFT la Romanian Security Fair 2024
- Suprema BioStar 2, cel mai popular software pentru control acces și pontaj, acum la versiunea 2.9.5.
- Tendințele tehnologice 2024 remodelează industria controlului biometric al accesului
- Șablonul pe mobil confidențialitatea mea, pe mobilul meu
Related by Tags
- ROLLSOFT la Romanian Security Fair 2024
- Suprema BioStar 2, cel mai popular software pentru control acces și pontaj, acum la versiunea 2.9.5.
- Tendințele tehnologice 2024 remodelează industria controlului biometric al accesului
- Șablonul pe mobil confidențialitatea mea, pe mobilul meu
- AI: schimbarea jocului în viitorul control al accesului biometric, cu Suprema conducând calea
Comments
No comment at this time!
Leave your comment