Control accesul cu telefonul inteligent sau cinci moduri de a iți face biroul mai sigur

Dacă citiți acest articol, probabil ați auzit cum controlul accesul cu telefonului inteligent, cunoscut și sub numele de Control acces mobil, face birourile mai convenabile.
Controlul accesului cu mobilul înseamnă mai mult decât comoditate și o imagine de marcă de ultimă generație
Înlocuirea cardurilor RFID cu aplicații pentru smartphone înseamnă că angajații nu mai trebuie să poarte ecusoane pentru a lucra. (Și cât de des lăsăm în mod accidental ecusoane în mașină sau acasă?) Ecusoane digitale pot fi integrate în aplicația de la locul de muncă pe care angajații deja o folosesc, îmbunătățind și mai mult confortul. Angajații își pot înregistra în prealabil oaspeții și își pot folosi telefoanele pentru a accesa orice spatiu al companiei în care au voie să intre, mai degrabă decât să jongleze cu mai multe carduri.
Dincolo de comoditate, Controlul accesului cu ajutoril mobilului face de fapt birourile mai sigure. Iată primele cinci moduri în care control accesului prin intermediul telefonului inteligent face birourile mai sigure
01 Gata cu cardurile pierdute, furate sau partajate
Poate că cel mai simplu mod prin care Controlul accesului mobil face birourile mai sigure este evident: nu mai există carduri fizice care pot fi pierdute sau furate. Un ecuson pentru angajați cu numele unei companii tipărite poate prezenta un risc semnificativ de securitate. Hoții pot folosi cardurile de acces înainte ca proprietarii să știe chiar că lipsesc.
Într-un exemplu larg raportat, 1.400 de ecusoane de securitate au dispărut de pe un aeroport din SUA pe o perioadă de doi ani. Aceste ecusoane ofereau acces la toate zonele, inclusiv piste și porți de îmbarcare.
Controlul accesului mobil mută ecusoanele pentru stocarea securizată și criptată pe telefoanele mobile, făcându-le accesibile doar proprietarilor. Acest lucru reduce, de asemenea, problemele cum ar fi împărțirea ecusoanelor și „intajutorarea cu prietenii”, unde un angajat se ponteaza și pentru un prieten.
02 Management îmbunătățit al vizitatorilor
Înregistrarea vizitatorilor prezintă riscuri atât pentru securitatea fizică, cât și pentru securitatea informațiilor. Așa cum s-a menționat mai sus, ecusoanele RFID au tendința de a „pleca” cu persoanele cărora li se eliberează, fie din întâmplare, fie intenționat.
Completarea formularelor de înregistrare a vizitatorilor necesită timp, provocând copii de rezervă în holurile deja înguste și punând străinii în imediata apropiere. Dincolo de aceasta, jurnalele vizitatorilor înseamnă că oricine intră în birou poate vedea cine a mai vizitat, expunând informații personale pe care companiile au responsabilitatea de a le păstra private.
Controlul accesului mobil înseamnă că toți vizitatorii se pot preînregistra înainte de a vizita un birou și de a primi acreditările pe telefoanele lor. Rămân în hol doar suficient timp pentru a-și întâlni gazdele. Acreditările vizitatorilor le vor oferi acces doar la anumite zone ale unei clădiri, iar informațiile lor personale vor fi stocate în siguranță pe servere criptate, nu jurnale de hârtie.
03 Controlul accesului bazat pe roluri, actualizat automat
Controlul accesului bazat pe roluri înseamnă restricționarea accesului angajaților la zonele unei clădiri în care trebuie să se afle pentru a-și îndeplini sarcinile. În trecut, acest lucru însemna că administratorii trebuie să petreacă timpul decidând manual cine are acces la ce zone; un proces care este predispus la erori umane și la luarea deciziilor arbitrare.
Noile sisteme de control al accesului mobil pot acorda sau restricționa automat accesul în funcție de factori precum departamentul unui angajat, tura, programul de lucru și autorizarea de securitate. Nu este nevoie să reprogramați sau să înlocuiți cardurile. Administratorii pot face modificări și pot seta parametri pentru automatizare într-o interfață bazată pe cloud, cum ar fi Portalul Airfob al Suprema.
04 Emiteți și revocați cardurile de la distanță
O companie este la fel de sigură ca și pista de audit. Cu sistemele de control al accesului bazate pe carduri, emiterea și revocarea cardurilor poate necesita un timp semnificativ pentru departamentele de resurse umane, facilități și infrastructura IT. Din această cauză apar si teancurile de carduri returnate care stau adesea în camerele din spate și așteaptă să fie dezactivate într-un lot. Acest lucru creează un risc de securitate, deoarece înseamnă că unele carduri pot fi trecute cu vederea. Jim a returnat ecusonul de angajat când a părăsit compania sau a predat o carte veche pentru clubul său de sănătate?
Mutarea procesului de emitere și revocare a acreditării mobile în cloud reduce fricțiunea procesului. De fapt, nu există nici un card fizic de colectat sau emis. Cardurile pot fi setate să expire automat la sfârșitul ultimei zile de lucru a unui angajat la o companie. Acest lucru este cu atât mai important cu cât companiile angajează tot mai mult freelanceri și contractori pe termen scurt.
05 Mobile Plus Mai mult
În timp ce acreditările mobile sunt mai sigure decât cardurile RFID, in unele zone de birouri este necesara în continuare un extra de securitate.
În aceste cazuri, furnizorii de soluții de control al accesului permit companiilor să combine acreditările mobile cu cititoarele biometrice (amprentă sau recunoaștere facială).
Link articol: https://www.suprema.co.kr/en/hub/insights-access-control.asp
In Same Category
- Suprema Clue - Platformă deschisă de integrare în cloud
- ROLLSOFT la Romanian Security Fair 2024
- Suprema BioStar 2, cel mai popular software pentru control acces și pontaj, acum la versiunea 2.9.5.
- Tendințele tehnologice 2024 remodelează industria controlului biometric al accesului
- Șablonul pe mobil confidențialitatea mea, pe mobilul meu
Comments
No comment at this time!
Leave your comment